Ang. "tal"
Fra : Jessen

Dato : 22-06-04 13:32

Hej Ng.

Når man nu kigger på div. akvarie sider om fisk står der tit og ofte at de
har XXX-slags fisk foran hvad fisk det er kan man se 2 tal, det kan være 2,3
eller 1,2.
jeg går lidt ud fra det er forholdet hunner,hanner er det helt forkert ?
og hvis nu jeg har gættet rigtigt, hvad er så hvad ?
hvis det er forkert gættet, hvad betyder det så ?
så det sidst på malawi carsten''s hjemmeside, så nu er jeg virkelig blevet
nysgerig

Venligst

Den nysgerige

D.Jessen

jessen01@mail.dkFJERNDETTE

Fra : Brizz

Dato : 22-06-04 13:37

> [...]
> hvis det er forkert gættet, hvad betyder det så ?
> så det sidst på malawi carsten''s hjemmeside, så nu er jeg virkelig blevet

Du har ret. 1.2 er antalet af hanner og hunner i nævnt rækkefølge. Tit køber
man en trio hvor der så er 1 han til 2 hunner.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 22-06-04 13:52

Hej

Brizz wrote:
> Du har ret. 1.2 er antalet af hanner og hunner i nævnt rækkefølge. Tit køber
> man en trio hvor der så er 1 han til 2 hunner.

Eventuelt kan der stå 1,2,10 hvor det sidste tal angiver yngel, som ikke
er/kan identificeres.

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.

Fra : Brizz

Dato : 22-06-04 14:08

> Eventuelt kan der stå 1,2,10 hvor det sidste tal angiver yngel, som ikke
> er/kan identificeres.

Den kendte jeg ikke. Men man må jo også lære lidt nyt hver dag. Til sidst
ender det jo med man kan blive klog..fy for den da

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Keyser Soze

Dato : 23-06-04 22:58

On Tue, 22 Jun 2004 14:32:18 +0200, "Jessen" <jessen1FJERNES@mail.dk>
wrote:

> [...]
>hvis det er forkert gættet, hvad betyder det så ?
>så det sidst på malawi carsten''s hjemmeside, så nu er jeg virkelig blevet

Det står skrevet som han,hun.
Altså betyder 1,2 at der er 1 han og 2 hunnen af en given art.

Venligst

Keyser Soze