Skærme
Fijala 3554
Køb af TFT nu eller efter sommeren?
Fra : sbygel

Dato : 22-06-04 12:52

Jeg har hørt, at der kommer nye paneler på markedet efter sommer. Så mit
spørgsmål er kan det betale sig at handle nu? Jeg er brændt lun på en Iiyama
19" TFT Prolite E481S-B, men vil jeg fortryde at jeg har brugt 5000 kr. til
efteråret?

/sbygel

Fra : Dr.Ralph

Dato : 22-06-04 23:02

On Tue, 22 Jun 2004 13:51:33 +0200, sbygel wrote:

> [...]
> 19" TFT Prolite E481S-B, men vil jeg fortryde at jeg har brugt 5000 kr. til

Med mindre du ligefrem VED, der er nye paneler i sigte, som du vil kunne
være mege tinteresseret i, så er der ingen grund til at vente.

Du kan altid vente på nyt og bedre - men hvornår får du så købt ?

Jeg gør personligt det, at jeg tjekker markedet grundigt lige op til mit
køb (det gør jeg alligevel) og finder information, om der er nyt og bedre
på vej LIGE RUNDT OM HJØRNET(1-2 måneder). Er der udsigt til dette, så er
det dumt at købe NU, hvis man har KONKRET viden, om at en ny og bedre
afløser er på vej.

Er der ikke det, så køber jeg NU.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : N_B_DK

Dato : 23-06-04 22:53

Dr.Ralph wrote:
> [...]

Den der venter på det nyeste får aldrig noget, og det gør sig specielt
gældende indenfor edb.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : sbygel

Dato : 24-06-04 08:57

"N_B_DK" <N_B_DK@Removehotmail.com> wrote in message
> N_B_DK wrote:
>
> Den der venter på det nyeste får aldrig noget, og det gør sig specielt
> gældende indenfor edb.
>
> --
> MVH.
> N_B_DK
> Fjern spam før besvarelse.

Ja det er sandt nok, men det var bare om der var nogen der kunne bekræfte
rygterne om de nye paneler. Anyway jeg bestilte en Samsung 172x igår.

/sbygel

Fra : JK

Dato : 23-06-04 07:56

<sbygel@nulspam.vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>19" TFT Prolite E481S-B, men vil jeg fortryde at jeg har brugt 5000 kr. til

Man læser, at taiwanesiske producenter venter prisfald på 25% inden
Jul.
Så det er jo rundt regnet 1250 kr. for din pris. Jeg går med lignende
planer (Eizo 767) og regner med at købe i næste måned, når jeg er
landet efter en lille ferie. Livet er kort !

Men hvad jeg udsætter er TFT fjernsyn.

mvh

John