2x raptor på P4R800
Fra : tom

Dato : 22-06-04 12:09

Har lige fået to raptors og det burde jo være lækkert, men :-/

1 - Ved inst. af XP og F6 for controller = SIS180 finder den ingen diske ?
(det gør XP når den kører, men jeg vil jo ligge XP herpå). hjælp !

2 - Performance : 2x raptor er LANGSOMMERE end 1 x ide 200gb disk. Kan det
passe ??????? Er det et skodbundkort jeg har eller?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-06-04 12:33

"tom" <FJERNdsl142004@vip.cybercity.dk> crashed Echelon writing

> [...]
>
> 1 - Ved inst. af XP og F6 for controller = SIS180 finder den ingen
> diske ? (det gør XP når den kører, men jeg vil jo ligge XP herpå).

Nyste driver fra SIS, raid105.zip hedder den. I den er der en folder
floppyimage, alt i den folder skal ud på en diskette (bevar indholdet som
det er, men filer og mappe skal ligge i roden på disketten) og bruges ved
F6 installationen.

NT kigger efter TXTSETUP.OEM filen i roden af disketten, derfor har du
sikkert fået fejl hvis du har taget hele zip filen indhold over på
diskette.

--
Bjarke Andersen

Fra : tom

Dato : 22-06-04 12:47

> [...]
> det er, men filer og mappe skal ligge i roden på disketten) og bruges ved

Har kørt "MAKEDISK" og F6 i XP kan også se "SIS 180 RAID XP", men herefter
kommer meldingen om ingen diske... :-/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-06-04 12:55

> Har kørt "MAKEDISK" og F6 i XP kan også se "SIS 180 RAID XP", men
> herefter kommer meldingen om ingen diske... :-/

Hvad er makedisk? Der er intet som hedder makedisk i den zipfil. Du skal
blot kopiere det som ligger i floppyimage folderen ud på en diskette.

--
Bjarke Andersen

Fra : HKS

Dato : 26-06-04 02:44

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "tom" <FJERNdsl142004@vip.cybercity.dk> crashed Echelon writing

> Hvad er makedisk? Der er intet som hedder makedisk i den zipfil. Du skal
> blot kopiere det som ligger i floppyimage folderen ud på en diskette.

Vil lige blande mig mht, nr2, ydelsesen på Raptor. Nej, en 200gb disk er
ikke hurtigere end 2 raptors i raid. Havde en rimelig hurtig ide HD for jeg
selv fik Raptors for noget tid siden og kunne tydeligt mærke forskel da de
blev smidt i som Raid0.