MS Windows
briani 27239
Stregkode skrifttype...
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 10:22

Hejsa.

Håber dette er den rigtige gruppe.

Jeg har behov for en skrifttype til ean128 og ean13 (stregkoder). Hvor kan
jeg finde/købe dem?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 12:21

Rune Nicolajsen wrote:

> Jeg har behov for en skrifttype til ean128 og ean13 (stregkoder).
> Hvor kan jeg finde/købe dem?<

er det sådan noget her ?
http://www.taltech.com/products/barcode_software.html

vh
Jastrau

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 14:16

> er det sådan noget her ?
> http://www.taltech.com/products/barcode_software.html

Nja. Det kan måske bruges. Jeg kigger lige lidt videre på det.

Jeg havde egentlig mest tænkt mig, at jeg bare skulle have fat i en
skrifttype, der kunne installeres i windows, hvorefter jeg så kunne bruge
den i Word.

Anyone?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 14:27

Den 22-06-2004 15:15 skriblede Rune Nicolajsen:

> Jeg havde egentlig mest tænkt mig, at jeg bare skulle have fat i en
> skrifttype, der kunne installeres i windows, hvorefter jeg så kunne bruge
> den i Word.

Jeg gætter på du _ikke_ har prøvet de åbentlyse metoder???

Åben browser > gå til Google.com > indtast "barcode font"
(http://www.google.dk/search?q=barcode+font)

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner