Spørgsmål vedr. Alcatel OT 735
Fra : MigSelv

Dato : 22-06-04 09:55

Hej gruppe

Er en Alcatel OT 735 en god mobiltelefon ??.
Jeg vil gerne høre jeres erfaringer (gode/dårlige) med denne telefon.

Der er jo tilbud på dem pt til. 1,-
(ved godt at abb. og oprettelse skal lægges oveni).
- Kunne godt bruge den som reserve telefon.

/MigSelv

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 10:28

> Er en Alcatel OT 735 en god mobiltelefon ??.
> Jeg vil gerne høre jeres erfaringer (gode/dårlige) med denne telefon.

Den er udemærket - ikke dårlig, men heller ikke god. Den har godt display og
kamera, men omvendt virker den lidt plastik-agtig. Jeg overvejede selv at
købe den, men er gået fra den igen. På www.mobildebat.dk er der en tråd på
over 30 sider om telefonen hvis du søger lidt tilbage derinde.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg