MS Windows
briani 27239
Windows XP fryser
Fra : Helle [4550]

Dato : 21-06-04 21:35

Min computer fryser næsten hver gang jeg starter den. Den skal som regel
genstartes et par gange, og kører så en lyseblå skærm med noget
allokeringshalløj, hvor den står og tæller ned.
Hvis den fryser, mens jeg henter mail i outlook Express, mister jeg de mails
jeg har modtaget. Og de er også væk fra mailserveren (webhotel).
I går, da jeg hentede mails, sad jeg og læste den først indkomne mail,
åbnede en vedhæftet word-fil og læste i den, mens de andre mails røg ind.
Lige pludselig frøs computeren, og alle de nyligt indkomne mails var væk, da
jeg genstartede computeren. Den vedhæftede fil, kunne gendannes, da jeg
åbnede word. Mystisk.

Skal jeg formatere min computer og starte hlet forfra?

mvh Helle

Fra : John

Dato : 21-06-04 21:44

"Helle [4550]" skrev i en meddelelse

> Lige pludselig frøs computeren, og alle de nyligt indkomne mails var væk

'Pludselige' problemer skyldes ofte 'snavs'. Prøv at opdatere din antivirus,
og kør en scanning.

Kør også en scanning med f. eks Ad-Aware.

Mvh

---

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-06-04 21:51

"Helle [4550]" skriver:

> Skal jeg formatere min computer og starte hlet forfra?

Jeg ville prøve med nogle andre RAM klodser i stedet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leo Havmøller

Dato : 22-06-04 05:38

> Min computer fryser næsten hver gang jeg starter den.

Nåååh - så stil den da hen til radiatoren, så den kan blive varmet lidt.

Leo Havmøller