Nybagt mor
Fra : Denise

Dato : 21-06-04 21:00

Hej
Min venindes kat har lige fået 4 killinger. Er der noget specielt kræs hun
kan give den, måske noget med æggeblomme eller andre gode ting, som et slags
kraftfoder ovenpå en fødsel.

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-06-04 21:34

On 2004-06-21 22:00:17 +0200, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> said:

> [...]
> kan give den, måske noget med æggeblomme eller andre gode ting, som et slags

Hej Denise

Plejer rådet ikke at være noget med æggeblomme, druesukker og
modermælkserstatning (til katte, selvfølgelig) ? Og killingefoder,
selvfølgelig..
Til lykke til veninden og missemor
--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 22-06-04 08:04

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in message

> [...]
>
> Plejer rådet ikke at være noget med æggeblomme, druesukker og
> modermælkserstatning (til katte, selvfølgelig) ? Og killingefoder,

Hej Ann
Det vil jeg straks sige til hende.
Jeg har foreslået killingemad, og har også tidligere foreslået ordentlig mad
fra dyrehandlere og dyrlæger, men hun siger den ikke vil have andet end det
fra Aldi .

--
Hilsen Denise