Gemme billeder i IE 5
Fra : Morten Bach

Dato : 05-05-01 02:26

Hej alle,

Nogen der har en forklaring på hvorfor min IE5.5 pludselig er begyndt med,
at ville gemme billeder fra en web-page på en tosset måde ?

Før i tiden når man højre klikkede oveni et billede og sagde "Gem billede
som..." kom den frem med fulde navn og .jpg format (forudsat at det var et
jpg billede).

Nu kalder ALLE billeder for "Ikke-nanvgivet" og vil gemme dem i .bmp format
!!!

Jeg opdaterede fra IE5 til IE5.5 uden det hjalp. Styresystemet er Win 2000
SP1

Arghhh.... jeg blir' vanvittig ! - Nogen der har en forklaring / løsning ?

MVH

Morten

Fra : Madsen

Dato : 05-05-01 02:41

"Morten Bach" <mbach@post.tele.dk> skrev:

> Nu kalder ALLE billeder for "Ikke-nanvgivet" og vil gemme dem i .bmp format
> !!!

Nogle siger at det skulle hjælpe at tømme cachen, altså
"Temporary Internet Files"

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Morten Bach

Dato : 06-05-01 12:25

Hej Madsen,

Det prøvede jeg - og korrekt - det virkede !

Så hvis andre skulle løbe ind i det problem - så er det altså løsningen.

Tak for hjælpen

MVH
Morten