Vægt på NFO-kastrater?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 21-06-04 15:12

Vi har to NFO han-kastrater på to år.

Den ene vejer 4,6kg og den anden 5,4kg.

Hvad vejede jeres i den alder?
Kom de til at blive større derefter? Hvor meget større?

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 21-06-04 15:35

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har to NFO han-kastrater på to år.
>
> Den ene vejer 4,6kg og den anden 5,4kg.
>
> Hvad vejede jeres i den alder?
> Kom de til at blive større derefter? Hvor meget større?

Min baby (Atomic) er en hunkastrat, hun fylder 2 år til august *S*
Hun vejer 4,5 kg

Hun var et lille nips før hun blev kastrat, men hun tog godt på efter
neutraliseringen. Men ok pga Darkie har hun også fået killingefoder og det
hjælper jo også godt

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : DM

Dato : 21-06-04 18:30

Steen Suder, privat wrote:
> Hvad vejede jeres i den alder?
> Kom de til at blive større derefter? Hvor meget større?

Vores to kastrat drenge på 3 år vejer 6-7 kilo og det er stort set det samme
som de vejede som 1,5 år. Det skal så siges at de ikke ville tage skade af
at tabe et par gram hist og her

/DM

Fra : Jakob Lyhne Thuesen

Dato : 22-06-04 06:48

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in message
> [...]
> inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og
> formulere sig, så andre kan læse og forstå hvad du skriver.

Hej

Vores vejer henholdvis 6 kg (1 år gammel) og 6½ kg (4 år gammel).

Dog kan ham på 6 kg godt tabe sig lidt, men ikke mere end 100-200 gr.

Han kastrater vejer mellem 5-7 kg.

Mvh

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-04 09:06

"Jakob Lyhne Thuesen" <faril@DELETEfaril.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vores vejer henholdvis 6 kg (1 år gammel) og 6½ kg (4 år gammel).
>
> Dog kan ham på 6 kg godt tabe sig lidt, men ikke mere end 100-200 gr.

Damn! Så ligger min Mis i den tunge ende af skalaen. Han er alm. huskat,
kastrat, 2 år gammel, lang, høj og slank, og vejer 7.2 kilo.
Jeg har ham mistænkt for at have NFO/MCO laaangt ude. Han er korthåret, men
det sidder tættere end på en helt alm. huskat. Og er blødere.

Tina

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 22-06-04 09:15

> [...]
men
> det sidder tættere end på en helt alm. huskat. Og er blødere.

Sikke en splejs

MVH Alladin, 9 kg huskat

-og mine katte ER åbenbart store: Kina og Rosinen, hhv. pige og dreng, begge
neutraliserede og 2 år (søskende), i super kondition, høje, slanke og
muskuløse, vejer 5-6 kg.

MVH Mette

Fra : Jakob Lyhne Thuesen

Dato : 22-06-04 13:07

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in message

> [...]
begge
> neutraliserede og 2 år (søskende), i super kondition, høje, slanke og

Der er jo altid undtagelser til "reglen"

/Jakob