camping plads i tyskland????
Fra : Preben Seerup

Dato : 21-06-04 13:38

hej til alle camping interesserede!!!!!

vi er en familie på 2 voksne og 3 børn i alderen 2-4-7
vi skal til playmobil land ved nürnberg i tyskland, vi lader campingvognen
blive hjemme, så vi har valgt at tage vores autocampertelt med som kan
kobles på bussen, men vi kan ikke finde en ordentlig hjemmeside, der kan
fortælle om pladser og priser i nærheden af nürnberg. vi er medlem af DCU.

håber nogen kan hjælpe os meget hurtigt.

Fra : Campingannoncer.dk

Dato : 21-06-04 21:01

Hej Preben!

Prøv på http://www.campingguiden.dk/campingpladser/europa/
Der er 36 pladser tilmeldt i Nürnberg og omegn.

God ferie!

Fra : Beach

Dato : 26-06-04 02:08

Preben Seerup wrote:

> vi skal til playmobil land ved nürnberg i tyskland

Har du et link til det her playmobilland??

--
->Yours Faithfully<-
//Beach

Fra : phk

Dato : 26-06-04 03:42

"Beach" <news@freestyle.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et link til det her playmobilland??

Har du prøvet at søge på playmobilland på google?

--
Per, Esbjerg

Fra : Malene Nyberg

Dato : 01-07-04 13:33

"Beach" <news@freestyle.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et link til det her playmobilland??

http://www.playmobil.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/DEM/PM_ViewAbout-Start;sid=0zv993jEnMz99jgg0KM-eCQRXp4ksnSBU2c=?PM_Template=Static%2ffunparks%2ffunparks%2eisml&PLS=0

Den ligger i Zirndorf, et par km uden for Nürnberg.
Hvis du ikke har været der før vil jeg blot sige at parken ikke er til store
børn +8, der er ikke noget man kan prøve så som karuseller og rutsjebaner
det er en stor legeplads. Der er ligger en butik i forlængelse af parken
hvor der er en del penge at spare.

Mvh
Malene
- som har boet i Nürnberg i 2 år

Fra : Beach

Dato : 02-07-04 00:54

Malene Nyberg wrote:
> [...]
> det er en stor legeplads. Der er ligger en butik i forlængelse af parken

Jeg tror vi springer over denne gang. Det lyder ikke som om at knægten
på 7 år vil syntes at det er OK da han ikke engang ander hvad PlayMobil
er for en størrelse. Havde bare håbet på at der måske var noget i stil
med det LEGO "leger" med men... OK, de må vente til en anden gang

Takker 1000 gange for dit indlæg

--
->Yours Faithfully<-
//Beach