Duratec motor spørgsmål
Fra : martin

Dato : 21-06-04 13:38

Hej

Er her nogen her der ved hvor jeg kan skaffe informationer om fords Duratec
motorer
jeg er mest ude efter fysiske mål.

Jeg er især ude efter 2.3l og 2.0l versionerne

Martin..

Fra : Niels Skaaning

Dato : 21-06-04 15:55

"martin" <martin@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> motorer
> jeg er mest ude efter fysiske mål.
>
> Jeg er især ude efter 2.3l og 2.0l versionerne

Er det ikke 2,5 og 2,0?

NS

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 21-06-04 16:11

On Mon, 21 Jun 2004 12:38:11 GMT, "martin" <martin@hotmail.com> wrote:

> [...]
>motorer
>jeg er mest ude efter fysiske mål.
>
> Jeg er især ude efter 2.3l og 2.0l versionerne

Går ud fra at du tænker på deres DuraTorQ motorer
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 22:33

> [...]
> motorer
> jeg er mest ude efter fysiske mål.
>
> Jeg er især ude efter 2.3l og 2.0l versionerne

Okay
Jeg gik ellers og troede at de kun lavede 2.5 og 3.0 V6 motorer og de andre
hed Zetec.
Men har du ikke spurgt om det engang før for noget tid siden?

--
Tom

Fra : martin

Dato : 22-06-04 09:20

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> [...]
andre
> hed Zetec.
> Men har du ikke spurgt om det engang før for noget tid siden?

Jo, jeg har spurgt før, men i mangel på en gammel ford motor til bilen
er jeg nu ude efter en nyere erstatning, og det ser umiddelbart ut til at
fords nye 2.0l kan være der. det er sikkert osse lettere at skaffe res.
dele

Men udover at søge på nettet poster jeg osse her i ny og næ,
Jeg prøver at undlade at gøre det så tit at jeg virker som en bo warming

Martin