Slå "gætterier" fra i IE
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-06-04 12:56

Hvis jeg taster en adresse ind i IE, hvor serveren fx er nede, så
begynder IE at gætte på den rigtige adresse (der puttes fx. com, org
osv. bagved). Hvordan slår jeg dette fra?

Det ville også være rart, hvis MSNs søgeting ville forsvinde fra IE...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 13:02

Lasse Hedegaard wrote:

> Hvis jeg taster en adresse ind i IE, hvor serveren fx er nede, så
> begynder IE at gætte på den rigtige adresse (der puttes fx. com, org
> osv. bagved). Hvordan slår jeg dette fra?

Funktioner > Internetinstillinger > Advanceret > fjern hak i 'Brug den
indbyggede autofuldførelse'

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 21-06-04 22:52

....og så var det jo at Søren Løbner" <"soren AT lobner DOT dk sagde:

> Funktioner > Internetinstillinger > Advanceret > fjern hak i 'Brug den
> indbyggede autofuldførelse'

'Brug den indbyggede autofuldførelse' sørger da bare for at adressen du
skriver bliver fuldført inden du har skrevet færdig, hvis det er en side du
har været inde på før.

Kasper Katzmann
http://www.katzmann.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-04 23:21

Den 21-06-2004 23:52 skriblede Kasper Katzmann:

> 'Brug den indbyggede autofuldførelse' sørger da bare for at adressen du
> skriver bliver fuldført inden du har skrevet færdig, hvis det er en side du
> har været inde på før.

Ahh jeg læste ikke "hvor serveren fx er nede"
Men det er samme sted, scroll ned under:
"Søg fra adresselinjen" > "Under søgning" > vælg her "Søg ikke...."

Så skulle den være der, tak Kasper :)

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 22-06-04 06:15

Fra : Lobais

Dato : 25-06-04 10:20

Mon, 21 Jun 2004 13:55:46 +0200. skrev Lasse Hedegaard:

> Det ville også være rart, hvis MSNs søgeting ville forsvinde fra IE...
Også det der vindue oppe i højre hjørne, men det kan det faktisk godt.
Jeg kan huske jeg engang faldt over et program som også kunne slå det,
oppe i filemanageren fra.
:)