MS Windows
briani 27239
Hurtig-bruger-skift HJÆLP
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 21-06-04 09:30

Hej!

Jeg prøver lige igen

Er det muligt via en (eller 2) taster at lave en hurtig-bruger-skift
funktion?

(dvs. der skal ligge en kmd: 'ctrl+esc+L+S' i funktionen)

Hvis ja, hvordan?

...Jan
(XP mode)

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 21-06-04 09:56

Jan Højsgaard Poulsen skrev i en meddelelse...

> Er det muligt via en (eller 2) taster at lave en hurtig-bruger-skift
> funktion?

Windows+L
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 21-06-04 11:16

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:7oxBc.15533$Vf.869970@news000.worldonline.dk...

> Windows+L
> --
><klip>

Hej Torben.

Win+L giver kun 'halvdelen' af min søgte løsning. Er det samme som
Ctrl-Esc+L ..men mangler 'S' - for skift.

...Jan