Programmer til PB 2300C Duo?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 21-06-04 07:35

Hej !

Hvilke programmer kan man bruge på en "Powerbook 2300C, duo?

Det der ønskes er mulighed for at afspille mp3, kan det lade sig gøre?

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-06-04 08:43

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Hej !
>
> Hvilke programmer kan man bruge på en "Powerbook 2300C, duo?
>
> Det der ønskes er mulighed for at afspille mp3, kan det lade sig gøre?

SoundJam, et suverænt program som Apple blev kraftigt inspireret af, da
de lavede iTunes.
Det er nedlagt, så giv lyd hvis du vil prøve det.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Karl Antz

Dato : 21-06-04 09:11

> SoundJam, et suverænt program som Apple blev kraftigt inspireret af, da
> de lavede iTunes.

Det er vist en underdrivelse - Apple købte ganske enkelt programmet og
ansatte manden der havde skrevet det
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Lone Schmidt

Dato : 21-06-04 13:24

> SoundJam, et suverænt program som Apple blev kraftigt inspireret af, da
> de lavede iTunes.
> Det er nedlagt, så giv lyd hvis du vil prøve det.
>
> /Preben

Tak Preben

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Christian Bech

Dato : 21-06-04 13:11

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Hej !
>
> Hvilke programmer kan man bruge på en "Powerbook 2300C, duo?
>
> Det der ønskes er mulighed for at afspille mp3, kan det lade sig gøre?

Jeg brugte MacAmp dengang i tidernes morgen.

--
Christian

Fra : Lone Schmidt

Dato : 21-06-04 15:48

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Jeg brugte MacAmp dengang i tidernes morgen.

Findes den mon endnu?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Christian Bech

Dato : 21-06-04 22:58

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Findes den mon endnu?

Ja da. Den åbner stadig på min maskine, hvis jeg får fat i et gammelt
mp3-nummer. Dvs. du må gerne få en kopi af min.

--
Christian

Fra : Lone Schmidt

Dato : 22-06-04 14:10

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Ja da. Den åbner stadig på min maskine, hvis jeg får fat i et gammelt
> mp3-nummer. Dvs. du må gerne få en kopi af min.

Meget fint, Tak for hjælpen

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Christian Bech

Dato : 23-06-04 10:31

> Meget fint, Tak for hjælpen

Betyder det, at jeg skal sende den til dig?

--
Christian

Fra : Christian Bech

Dato : 23-06-04 10:38

> Meget fint, Tak for hjælpen

Du kan finde den her:
http://www.mac.org/audio-video/macamp/

Der findes også en stor mængde skins til den - eller det gjorde der i
hvert fald i gamle dage.

Der er i hvert fald den her, som ligner OS X:
http://www.winamp.com/skins/details.php?id=138848

--
Christian

Fra : Lone Schmidt

Dato : 23-06-04 21:23

> [...]

> hvert fald i gamle dage.
>
> Der er i hvert fald den her, som ligner OS X:

Tusind tak for hjælpen

Jeg benytter mig af Prebens tilbud, og invaderer hans terrassse snarest

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-06-04 09:30

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Hvilke programmer kan man bruge på en "Powerbook 2300C, duo?

> Det der ønskes er mulighed for at afspille mp3, kan det lade sig gøre?

Jeg tvivler oprigtigt på at dens 68LC040 (uden FPU) har kræfter til at
afkode MP3.

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 22-06-04 22:19

Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> writes:

> Jeg tvivler oprigtigt på at dens 68LC040 (uden FPU) har kræfter til at
> afkode MP3.

Så er det jo heldigt at Duo 2300 er den eneste maskine i Duo serien
der havde PowerPC processor...

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-06-04 09:51

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

> Så er det jo heldigt at Duo 2300 er den eneste maskine i Duo serien
> der havde PowerPC processor...

åh ja så bør det lige akkurat være muligt.