mærkelig lyd i Samsung e700?
Fra : Gimmer

Dato : 20-06-04 22:34

Hej.

Kan det virkeligt passe at man ikke kan slukke den åndsvage lyd som kommer
når man eksempelvis afslutter wap.

jeg har forsøgt at taste #*8999*8378# men kan ikke finde ud af hvor jeg skal
"slukke"
vh Gimmer

Fra : MadOnion [9000]

Dato : 22-06-04 15:50

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@[REMOVE]email.dk> wrote in message
> [...]
> når man eksempelvis afslutter wap.
>
> jeg har forsøgt at taste #*8999*8378# men kan ikke finde ud af hvor jeg

Ja, det kan desværre godt passe at du ikke kan fjerne de lyde. De er godtnok
væk når man er på lydløs, men tro mig - jeg tror jeg har prøvet alt.
Derudover er jeg kommet til at holde lidt af dem. Jeg synes fx. det er
dejligt når jeg sender en SMS, så behøver jeg ikke se om beskeden bliver
sendt, men kan høre på lyden når den er afsted, og jeg kan lukke telefonen
og putte den i lommen igen. Det lyder måske banalt, men når man først er
vant til det, er det ikke til at undvære.....

Cheers
MadOnion

Fra : Gimmer

Dato : 23-06-04 10:01

jeg har desværre meget svært ved at tro på man kan komme til at holde af den
lyd
vh Gimmer

Fra : OB_manden

Dato : 28-06-04 22:36

"Gimmer" skrev d. 23-06-04 10:01 dette indlæg :
> jeg har desværre meget svært ved at tro på man kan komme til at holde
> [...]
du kan desværre ikke fjerne lyden

http://www.kandu.dk/

Fra : OB_manden

Dato : 28-06-04 22:35