MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
problemer med Outlook
Fra : John Nørgaard

Dato : 20-06-04 21:59

Mit problem: I sin tid fik jeg Office 2000 installeret. Det var en piratkopi
og senere fik jeg Office XP gennem mit arbejde (Standard til skoleelever,
studerende og undervisere). Det lod sig installere ovenpå? den gamle
piratkopi og jeg registrerede det med den nye Product key, jeg havde fået.
Det blev noget rod, som volder store problemer med Outlook. Hvergang jeg
åbner Outlook begynder en "installation", vist i en dialogbox, som jeg kan
trykke væk hurtigt. Jeg og venner, med EDB forstand, har prøvet at
afinstallere alle mulige steder, men der er noget vi mangler, som vi ikke
kan finde nogen steder. Disse/denne uslettede "ting" gør at jeg ikke kan
geninstallere nogen former for nye Office programmer. Er der en måde, som
kan rydde alt tidligere installeret fra Office, så jeg kan starte på en
frisk? Undskyld det blev lidt rodet og langt, men jeg håber inderligt på
hjælp. På forhånd tak.

Fra : John

Dato : 21-06-04 01:50

"John Nørgaard" <john-norgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Jeg har prøvet at afinstallere, men der er noget vi mangler.

> Er der en måde, som kan rydde alt tidligere installeret fra Office, så jeg

Google og go'e gamle Bill er vore utrættelige venner!

Hjælpen er måske li'e her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=219423

Mvh John

---

Fra : John

Dato : 21-06-04 02:19

> [...]
> kan starte på en frisk?
>
> Google og go'e gamle Bill er vore utrættelige venner!

---

Fra : Kim J.

Dato : 21-06-04 06:09

Hejsa John,

> [...]
> kan rydde alt tidligere installeret fra Office, så jeg kan starte på en
> frisk? Undskyld det blev lidt rodet og langt, men jeg håber inderligt på

Har mistanke om, at det er den version af Office du har fået det er galt
med. Jeg har selv fået en gratis version af Office XP gennem fagbladet, mon
ikke vi er medlem af samme fagforening Jeg har haft den installeret fire
gange nu. 2 gange på en Win98 maskine, og hver gang lavede den en masse lort
på maskinen. Så fik jeg en ny bærbar med XP, og troede, at nu ville det bare
køre. Men shit, også her lavede pakken total lort i maskinen. Det er meget
fint at MS forærer os sådan en program-pakke, men virker den ikke eller
laver så meget shit i ens opsætning, så er den altså bare ikke værd at
bruge. Jeg fandt desværre ikke løsningen på, hvordan jeg kunne slippe af med
den igen, og få computeren genetableret. Så alt i alt har den pakke kostet
mig 4 formateringer og geninstalleringer af alt software.

Held og lykke med rodet :o/

Hygge her fra
Kim

Fra : Sp@cey

Dato : 21-06-04 08:44

Der findes altså en service pack til office xp!

http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Sp@cey