Skærme
Fijala 3554
Hvilket mærke TFT skærm (17")
Fra : * edmundo *

Dato : 20-06-04 17:20

Hej

jeg overvejer at købe en 17" TFT skærm og har kigget på følgende mærker:

Acer
Sony
Samsung
Iiyama

Ville gerne høre om jeres erfaringer med disse mærker, gode såvel som
dårlige...

På forhånd tak

edm...

Fra : Lonnie

Dato : 20-06-04 20:08

"* edmundo *" <edmundo@"nospam"e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Samsung
> Iiyama
>
> Ville gerne høre om jeres erfaringer med disse mærker, gode såvel som

jeg har en Samsung 172T og min søn har en magen til - vi er bare totalt
glade for vores skærme - de er en fornøjelse at se på!!!

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 21:03

> Samsung

Har kun erfaring med Samsung...

> Ville gerne høre om jeres erfaringer med disse mærker, gode såvel som
> dårlige...

....og de skuffer ikke! Min 172x leverer et rigtigt (!) godt billede. Bedre
end min tidligere Eizo F765 21" CRT! (Men den var også ret gammel...)
Der er intet slør, teksten står knivskarpt, den har høj lysstyrke, god
kontrast, flotte farver, bruger meget lidt strøm, fylder næsten intet og ser
skide godt ud!

Christian Spøer
Omskriv "SNABELA" fra mail-adressen

Fra : Linde

Dato : 21-06-04 10:57

Min Samsung 172N bringer mig megen glæde! Der er godt blus på lampen, og et
meget behageligt billede. Til spil er den ganske udmærket, selv om det ikke
er en af de hurtigste. Designet er rigtig vellykket, med godt 1 cm kant hele
vejen rundt. Desuden kan den tiltes så man kan læse dokumenter på "den
rigtige led".

Køb et sted med returret, så du kan komme af med den igen hvis der er fejl
på den, hvilket jeg ikke gjorde. Kan dog sagtens leve med den ene pixel der
lyser hvidt.

Mvh
Linde

Fra : * edmundo *

Dato : 22-06-04 22:33

"Linde" <katnap@ofirfjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på den, hvilket jeg ikke gjorde. Kan dog sagtens leve med den ene pixel

Tak for svarene....

Jeg har bestilt en Samsung SyncMaster 172x som jeg gerne skulle få
imorgen....

edm...

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 17:39

> Jeg har bestilt en Samsung SyncMaster 172x som jeg gerne skulle få
> imorgen....

Du vil ikke blive skuffet!!!
Efter 2 ugers brug glæder jeg mig stadig til at tænde for computeren så jeg
kan bruge skærmen :D

Fra : * edmundo *

Dato : 24-06-04 07:13

"Christian Spøer" <cspoerSNABELAhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du vil ikke blive skuffet!!!

Jeg er glædelig overrasket

> Efter 2 ugers brug glæder jeg mig stadig til at tænde for computeren så
jeg
> kan bruge skærmen :D

Fik den igår, ingen død pixels, alt som det skal være.... Den godt nok flot
og det billede, det er kanon... Noget bedre end de HP TFT skærme vi bruger
på arbejdet....

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-04 11:57

> [...]
flot
> og det billede, det er kanon... Noget bedre end de HP TFT skærme vi

Min har en enkelt død pixel i nederste venstre hjørne, men den kan kun ses
på mørk baggrund.
Og det eneste tidspunkt jeg har mørk baggrund er når computeren viser
skrivebordet (og jeg derfor ikke bruger den) og når jeg spiller (og da går
det for hurtigt til at jeg lægger mærke til det).