Hvadfor en ledning i Italine
Fra : Kim Jensen

Dato : 20-06-04 17:19

Vi skal til Italien på fredag. Men hvadfor et stik/ledning bruger de der
er det det alm. CEE stik. Pladser vi skal ned på er Marina Di Venezia
Og er der nogen der er klar over hvar langt er der er til strømmen på
pladsen ?
v.h Kim

Fra : Jens

Dato : 20-06-04 18:11

"Kim Jensen" <kimnospanjensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det det alm. CEE stik. Pladser vi skal ned på er Marina Di Venezia
> Og er der nogen der er klar over hvar langt er der er til strømmen på

De campingpladser jeg har besøgt i Italien har ALLE brugt de blå CEE stik.

Jeg kender ikke Marina Di Venezia.

Jens

Fra : Nielsen

Dato : 20-06-04 19:32

Kim Jensen wrote:
> Vi skal til Italien på fredag. Men hvadfor et stik/ledning bruger de
> der er det det alm. CEE stik. Pladser vi skal ned på er Marina Di
> Venezia
De bruger de blå cee stik på marina.

Og er der nogen der er klar over hvar langt er der er til
> strømmen på pladsen ?

Der er mange standere, så 25 m. kabel er rigeligt

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-06-04 20:39

Tak for svarene.
v.h Kim