Ståjet mobiltelefon opspores?
Fra : LeGoKraN

Dato : 20-06-04 13:59

Hej Alle!

Jeg har en kammerat, som har fået stålet hans mobiltelefon. Og kan man på
nogen måde opspore en mobiltelefon? Vi har selvfølgelig prøvet at ringe, men
enten er telefonen slukket, eller også er sim-kortet bare smidt væk, eller
klippet i stykker.

Med venlig hilsen

Mig

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 17:10

> [...]
men
> enten er telefonen slukket, eller også er sim-kortet bare smidt væk, eller

Hvis den har været brugt på noget dansk net kan operatøren spore den udfra
IMEI-nummeret, men det er dog sjældent noget de er villige til at hjælpe
med. De kan se hvilket GSM-nummer den har været på net med. I realiteten kan
de også finde dens position med noget i retning af 50-100 meters afstand,
men det er kun teknikker der bliver brugt i forbindelse med politi-sager.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ham selv

Dato : 20-06-04 17:31

Hvis du har imeinummeret, kan du sætte den ind i databasen på min side, så
kan du være heldig at den måske bliver fundet:)

Og denne service er helt gratis og uden nogen forpligtelser, og alle
oplysninger bliver behandlet fortroligt:)

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)