Hvem styrer denne her nyhedsgruppe ?
Fra : Niller

Dato : 20-06-04 13:56

Jeg undrer mig, jeg har lavet et indslag om Campingplads og stjerner, men
det er fjernet, hvem styrer dette ?
Niels

Fra : Carsten Stage

Dato : 20-06-04 14:14

Niller wrote:

> Jeg undrer mig, jeg har lavet et indslag om Campingplads og stjerner,
> men det er fjernet, hvem styrer dette ?

Der er ingen, som "styrer" gruppen på dén måde.

Hvis det er indlægget om Frydenstrand, så er det der endnu

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : yellowstone

Dato : 20-06-04 17:10

"Niller" <nielsP@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg undrer mig, jeg har lavet et indslag om Campingplads og stjerner, men
> det er fjernet, hvem styrer dette ?
> Niels

Der er ingen der styrer - prøv at "nulstille gruppen" (Funktioner,
indstillinger, vedligeholdelse og så den nederste knap, tror nok den hedder
nulstil, men er ikke helt sikker). Når det er gjort skal/kan du hente alle
brevhovederne igen - ihvertfald de næste par dage/uger, for selvfølgelig
bliver serverne "tømt" for gamle indlæg, ellers skulle de jo være
"kolonorme".
Yellowstone

Fra : {Odense} Morten

Dato : 20-06-04 20:01

"Niller" <nielsP@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg undrer mig, jeg har lavet et indslag om Campingplads og stjerner, men
> det er fjernet, hvem styrer dette ?
> Niels

på goggle groups kan du sikkert finde det... der er indlæg helt tilbage fra
1998... har jeg set....
mvh

Morten

www.google.dk