købe motor fra england
Fra : jessen

Dato : 20-06-04 13:22

er der nogle der ved haordan man får sådan en hjem

jeg har set på en privat til 50000 hvordan sikre jeg mig jeg får det jeg
betaler for uden at tage der over og hvad koster det at få sendt den

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 20-06-04 13:38

> er der nogle der ved haordan man får sådan en hjem

Man sætter den på en palle og ringer til et fragtselskab

> jeg har set på en privat til 50000 hvordan sikre jeg mig jeg får det jeg
> betaler for uden at tage der over og hvad koster det at få sendt den

Man kan ALDRIG være 100% sikker, det samme gælder jo her hjemme hvem siger
at de timer som sælger oplyser er rigtige.
Fragt priser svinger en del, ring til nogle forskellige og få et tilbud.
Hvis du arbejder i et firma der shipper ofte kan du sikkert med fordel få
det billigere (længe leve medarbejder ordninger)

Mvh
Leon

---

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-06-04 11:52

Du kunne evt. kontakte en virksomhed i nærheden af sælger, der har erfaring
med at bese både og motorer, og få dem til at efterse motoren og sige god
for den, du må så betale de 3-4000kr. det koster, men er det ikke også det
værd?