Splinter Cell Pandora Tomorrow fejlmeddele~
Fra : 2Foxy

Dato : 20-06-04 12:41

håber nogen kan hjælpe.....

jeg har prøvet alt muligt, men spillet vil stadig ikke starte... der kommer
denne fejlmeddelse:
Critical error:
General protection fault!

History: ConfigUI <- InitEngine

- jeg har opdateret til nyeste driver på alt.. dvs.
grafikkort+lydkort+bundkort
- jeg har opdateret spillet til rev 1.2

mit system er :

T-Bred 2800+@2500 mhz kølet med Water Chill
2x256mb Crucial ram som kører Dual Channel på 441 mhz
Asus A7N8X De luxe rev 2.0 Uber bioc 1007
120 Gb Maxtor HD
Asus V8440 G4 Ti 4400@300/600

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-06-04 12:54

> T-Bred 2800+@2500 mhz kølet med Water Chill

Prøv at se om det vil køre uden overclocking, hvis du da ikke allerede har
forsøgt det. Enkelte spil kan have problemer med det.

Fra : 2Foxy

Dato : 20-06-04 17:09

>Prøv at se om det vil køre uden overclocking, hvis du da ikke allerede har
>forsøgt det. Enkelte spil kan have problemer med det.

Jeg prøvede lige som du sagde... at køre uden overclock, men det hjalp
heller ikke.

Så jeg søgte videre på nettet, og fandt så et par nye exe.filer og en ny
core.dll fil.... og nu virker det jubiiiiiiiii

fed grafik... synes jeg...

hvis nogen har samme problem, så kom med jeres mail adresse... så jeg kan
sende filerne.