Må jeg låne en lille tæve af jer en uge i ~
Fra : ST

Dato : 19-06-04 22:06

Absolut et godt tilbud for en hundeejer som har en tæve på min. 2 år - og
som kan være alene.
Baggrunden er, at vi har en D/S hanhund på 1 år 9 mdr. Vi overtog ham da han
var 1 år - problemhund - alle problemer er løst nu, bare ikke med at være
alene. Han ødelægger ikke noget, men er tydeligvis ulykkelig. Det behøver vi
hjælp til.
Vores intention er at vi vil anskaffe os en tæve til ham og os.

Af tidligere erfaring, hvor jeg havde en korthårstæve som splittede hele
huset ad, blev problemet løst da vi anskaffede en Flatcoated han. Dengang
vidste vi ikke at det at have to hunde kunne løse problemet, men det gjorde
det. Jeg vil gerne prøve teorien af igen, så en voksen tæve af lille race er
velkommen til at bo hos os i en eller flere af ugerne 28/29/30, så kan
jeres hund få en dejlig ferie, og vi kan få afprøvet om det hjælper vores
lille ulykkelige hanhund. Vi vil prøve alenesituationer på max 10 min. via
video.
Vi er en familie som er i alderen 19-57 år, ingen andre dyr, totalt lukket
lille have. Tja hvad kommer er ud af at få en dejlig lille D/S, han afløste
vores dejlige rottweilertæve, som døde i septermber sidste år, vores datter
Ditte - 19 år havde stærkt brug for en ny hund - vi, hendes forældre synes
ikke lige nu at vi havde overskud til en stor hund igen, så vi overtog en
lille meget forsømt han - han er rettet helt op fysisk (bodybuildertypen,
god kampteknik), skudræd, det problem har vi nok også løst.
Vi bor i Dragør, og jeres hund vil blive behandlet som vores - incl. at dele
seng m.v,mvh Susanne