Lillebælt.
Fra : MBJ Esbjerg

Dato : 20-06-04 09:53

Hej !!

Jeg har et par gange været på lillebælt for at fiske. Men det har kun givet
MEGET små torsk...

Er der nogen der har godt tips til steder, agn, samt hvilke fisk der kan
fanges ??

Michael

Fra : Calle.

Dato : 22-06-04 06:07

MBJ Esbjerg wrote:
> [...]
> givet MEGET små torsk...
>
> Er der nogen der har godt tips til steder, agn, samt hvilke fisk der

Nu er lillebælt et vidt begreb, i hvilket område fisker du?

--
Calle.

Fra : MBJ Esbjerg

Dato : 22-06-04 16:07

Fra fredericia til syd for fænø + lidt ti kolding fjord...
Sætter i fra lyngsodde.

Michael

Fra : Calle.

Dato : 23-06-04 05:06

MBJ Esbjerg wrote:
> Fra fredericia til syd for fænø + lidt ti kolding fjord...
> Sætter i fra lyngsodde.

Det er ikke lige det område jeg kender mest til, bortset fra jeg ved der er
2 delfiner ud for skærbæk værket. Og nej, det er ikke marsvin.

--
Calle.

Fra : Ciccia

Dato : 23-06-04 18:31

"MBJ Esbjerg" <mbj@FJERNDETTEitnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fanges ??
>
> Michael
>
> Den med delfinerne er god nok. Jeg så dem fra kysten ved Hagenør. Troede
først det var marsvin, men lyden (udblæsningen) var helt anderledes. Det var
farten og svømmemetoden også. Ret imponerende. Ang. fiskeriet i Lillebælt ,
så er der masser af havørreder langs de fleste kendte kyststrækninger, så
lad bare båden blive hjemme og tag på kysten og hent en blank. Mvh Chris.