Hvem Ka ( LOL)
Fra : Helge Christiansen

Dato : 20-06-04 05:50

Sad lige og læste reklamen fra Bilka.

Jeg må indrømme jeg var ved at falde ned af stolen, da jeg læste denne
annonce på side 9 i reklamen:

Omformer 200W

Bruges til at konvertere 12 V fra f.eks.

Antennestik i bil til 230 V. Omformeren kan

Klare en belastning på 200 W, hvilket gør

Den anvendelig til f.eks. Playstation, TV,

Lader til mobilen, bærbar PC og lignende. 299.-

Meget kan lade sig gøre. Meeeen konverter spændingen fra antennestik til 230
V, det lyder lidt usandsynligt

Mvh.
Helge, der godt ved dette indlæg måske er OT, men som alligevel ville dele
grinet med jer

Fra : Uffe Ravn

Dato : 20-06-04 09:32

"Helge Christiansen" <helgeFJERNDETTE@christiansen.tdcadsl.dk> skrev

> [...]
>
> Antennestik i bil til 230 V.

> Meget kan lade sig gøre. Meeeen konverter spændingen fra antennestik til

Parker du de helt rigtige steder i Kalundborg kan jeg ikke helt udelukke
det.

Mvh.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-06-04 09:39

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Parker du de helt rigtige steder i Kalundborg kan jeg ikke helt udelukke
>det.

nemlig - da Carmen Curlers stadig fandtes til var det en nem sag at
lave radio til arbejderne ved båndende

1 stk højttaler, 1 stk ledning - og det spillede P1 hele dagen

--
jan@Stevns.Net

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-06-04 10:35

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> nemlig - da Carmen Curlers stadig fandtes til var det en nem sag at
> lave radio til arbejderne ved båndende
>
> 1 stk højttaler, 1 stk ledning - og det spillede P1 hele dagen

Jo tak de antenner har givet os mange kvaler på mit arbejde.
Næsten i alle vores stationære telefoner kan vi høre P3.
Og tager man op i skorstenen kan man risikere og få et lille stød et tåget
dag hvis man stikker hånden ud. gg
Der er knald på de antenner.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-04 13:29

"Søren Christensen" <Soren@webspeed.uk> skrev i en meddelelse

> [...]

Når Svanen kunne koge vand i havnen, kun ved at sænke krogen,
så er der vist meget der kan lassi' gi' sig.

KISS
(Keep It Simple Stupid)

> [...]
> Næsten i alle vores stationære telefoner kan vi høre P3.
> Og tager man op i skorstenen kan man risikere og få et lille stød et tåget

Kort sagt, de hænder skal blive i lommerne

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC