PU skum til baggrund...
Fra : Martin Razk

Dato : 19-06-04 23:01

skal til at samle 2 stykker af en hjemmelavet baggrund i flamingo til et 325
L. og kom frem til at det bedste ville være PU skum, da der er nogle store
huller imellem dem der skal fyldes...

spørgsmålet er så om PU skum er ok? Købte en bøtte Hobby PU skum i Bauhaus,
og snakkede lidt med ham sælgeren.. han mente ikke at det kunne holde til at
være under vand i længere tid....
hvad mener i? jeg har set en del der har bygget baggrunde i skum.. er det
noget specielt? der er en til brønde også så jeg, men den var sgu så dyr,.,,

Hvad er jeres anbefaliger???

Mvh

martin

Fra : Keyser Soze

Dato : 20-06-04 18:55

On Sun, 20 Jun 2004 00:01:24 +0200, "Martin Razk"
<Razkyou@hotmail.com> wrote:

> [...]
>noget specielt? der er en til brønde også så jeg, men den var sgu så dyr,.,,

PU skum, bagefter fliseklæb i passende farve. Jeg har haft sådanne
baggrunde i årevis, uden at der er det mindste tegn på nogen form for
henfald af skummet, det fremstår som på første dagen.
Skummet skal selvfølgelig hærde inden du kommer vand i akvariet.

Keyser Soze

Fra : Ivan

Dato : 25-06-04 16:44

Et nyere anlagt med PU skum kan ses her!
http://ivan.hebnes.dk/ow.asp?AkvarieSiden