Kattekillingen lugter
Fra : Liva

Dato : 19-06-04 22:19

Hej i gruppen

Vi har været ude at se på den sødeste kattekilling idag, det eneste der
ikke var så sødt ved den var dens lugt - den lugtede ret meget af
kattetis...

Er det noget der vil ændre sig når vi får den hjem (kan ske at den ikke
helt kan finde ud af at bruge bakken endnu) eller vil den altid lugte
sådan? Kan vi evt. give den et bad?
Vi fik at vide at det var en hun-kattekilling.

Jeg synes normalt ikke katte lugter, så kan der være noget glat med den?

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 06:49

"Liva" <livadivanospam@as-if.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den et bad?
> Vi fik at vide at det var en hun-kattekilling.
>
> Jeg synes normalt ikke katte lugter, så kan der være

Hej

Hvordan var de forhold killingen havde ?
Gik den inde i stuen hos de mennesker, hvor den bor, eller ?

Havde den adgang til kattebakke ?

Hvor gammel er den ?

MVH

Tina
DK Heart & Soul

Fra : Liva

Dato : 20-06-04 10:55

"Tina" <catcity snabela punktum tiscali.dk> wrote in news:40d52538$0$174
$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> Hvordan var de forhold killingen havde ?
> Gik den inde i stuen hos de mennesker, hvor den bor, eller ?

Jeg ved det ikke da vi så den hos nogle andre.

> Havde den adgang til kattebakke ?

Det fik vi at vide at den havde.

> Hvor gammel er den ?

Den er 11 uger.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 11:04

> [...]
> news:40d52538$0$174 $ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> Jeg ved det ikke da vi så den hos nogle andre.

Hej

Det lyder lidt skummelt, at I ikke så den, hvor den bor - hvis den da ikke
allerede var flyttet hjemmefra, hvilket den jo ikke burde gøre, før den er
12 uger.

Jeg ville ikke købe den, da jeg ikke ville føle mig tryg ved, at skulle se
den hos andre osv.osv.

Venlig hilsen

Tina

Fra : Liva

Dato : 20-06-04 11:56

> [...]
> før den er 12 uger.
>
> Jeg ville ikke købe den, da jeg ikke ville føle mig tryg ved, at

Vi køber den ikke, vi får den. Det er ikke at vi ikke kan besøge den - den
bor bare langt væk fra os, og vi har ikke nogen bil, så derfor så vi den
"på halvvejen" hvis man kan sige det sådan. Den bor stadig hos sin mor og
søskende.

Men hvis den har boet miserabelt indtil nu så får den i hvert fald et godt
hjem hos os.

Men tilbage til lugtespørgsmålet - vil lugten fortage sig?

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 13:16

..

> Men tilbage til lugtespørgsmålet - vil lugten fortage sig?

Det kommer jo an på, hvorfor den lugter..... hvis den ikke er renlig, og
bare tisser overdet hele - og måske på sig selv, så skal der hård træning
til, hvis I skal gøre hende renlig nu......det er noget, hun allerede ved
3-4 ugers alderen skulle have lært af sin mor.
Men det er jo svært, da jeg ikke ved, om det er en inde eller udekat, for
hvis den kun har gået ude, så er den jo vant til at tisse hvor som helst, og
måske også finde mad, hvor der kan være tisset eller andet *godt*

Hvis I tør binde an med hende, så kan I da sagtens give hende et bad, og
håbe på, at I kan lære hende at gå på bakken.

MVH

Tina

Fra : Allan

Dato : 20-06-04 13:47

> [...]
> hjem hos os.
>
> Men tilbage til lugtespørgsmålet - vil lugten fortage sig?

Nu er der jo meget som du ikke har fortalt.
Men hvis killingen har været ude på en længere køretur,
før i kom og så på den.
Så kan den jo saktens have haft et uheld i transportkassen.

Mvh Allan