Timeout på LAN .... ??
Fra : Lars Varming

Dato : 04-05-01 23:19

Jeg er på internettet vha. en LAN forbindelse, hvor vi har et internt
netvært og så en gateway ud til internettet. Jeg oplever imidlertid
forholdsvis ofte (1-2 gange dagligt), at min forbindelse til internet
ligesom dør, men jeg har stadig forbindelse til det interne netværk. Det kan
godt være midt i et download, hvilket jo ikke gør det mere acceptabelt....
;)

Er der en-eller-anden indstilling et sted, som jeg kan ændre for at få løst
dette problem ?? Jeg har en anelse om at det er noget timeout et sted, men
er ikke erfaren nok i den slags til at vide det....

Hjælp modtages meget gerne......

Mvh.
Lars Varming

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 05-05-01 00:16

"Lars Varming" <lars@varming24.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette problem ?? Jeg har en anelse om at det er noget timeout et sted, men
> er ikke erfaren nok i den slags til at vide det....

Du bliver nok nødt til at skrive lidt om hvilket udstyr netværket består af,
hvilken Internetforbindelse I har, hvilke computere det er (PC/MAC,
operativsystem) osv.

--
Jimmy Nielsen