K: 85 l akvarium i aluramme
Fra : Morten

Dato : 19-06-04 21:26

Jeg er interesseret i at købe et 85 l eller 128 l akvarium i aluramme med
eller uden enkelt armatur. Terrariet skal være i pæn stand, men om det er
lidt utæt, betyder ikke så meget, da jeg ikke skal bruge det som akvarium.
Jeg bor i København.

mvh
Morten
mlds@adr.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-06-04 22:25

Morten skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Jamen - så er du da gået lidt galt i byen, da køb/salg/bytte kun må
foregå i markeds-grupperne.

Prøv i stedet i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium der er meget egnet
til dit indlæg.

Læse evt. på www.usenet.dk hvad de forskellige grupper er beregnet til.

Fut sat til dk.admin.netikette

Jan