Impedans i det Tyske telenet ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-06-04 17:43

Hej

Ja ! - jeg ved det godt det intet har med mobiltelefoni at gøre, så
spring det bare over, men, til gengæld ved jeg at Rainer Schöbe læser
her, og øjner derfor en chance

Er der nogen der ved hvad impedansen er i det Tyske telenet (Fastnet)

Her i DK er den jo omkring 600 Ohm, men jeg mener den er anderledes i
Tyskland, og det kan ha' betydning når man benyttet Tyske telefoner. -
Og adskillige timers søgning på Google gir' ingen resultater

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Fra : John

Dato : 20-06-04 00:52

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tyskland, og det kan ha' betydning når man benyttet Tyske telefoner. -
> Og adskillige timers søgning på Google gir' ingen resultater

Ud fra det jeg har kunne finde, er den også 600 Ohm i Tyskland.

Men måske denne moppedreng fra Deutsche Telekom kan give dig svaret:

http://www.telekom.de/dtag/downloads/Schnitt_110P37S2.pdf

Mvh

John

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 21-06-04 22:16

Hej

"John" <jk7410@hotmail.com> wrote:

>Ud fra det jeg har kunne finde, er den også 600 Ohm i Tyskland.
>Men måske denne moppedreng fra Deutsche Telekom kan give dig svaret:
>http://www.telekom.de/dtag/downloads/Schnitt_110P37S2.pdf

Det var lidt af en moppedreng men tak for linket, og det ser ganske
rigtigt ud til at det er 600 Ohm dér også.

Også tak til Rainer !

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !