max payne 2
Fra : Thomas G

Dato : 19-06-04 17:12

Hej Alle

Jeg sidder fast i Max Payne 2 ...

Det part 3 chapter 2 (tror jeg nok).

- Man starter i et rum på hospitalet med en "bandit" udenfor døren.
- Man har ingen våben.
- Der er ingen våben i rummet.
- Når man åbner døren trimler "banditten" omkuld og man kan nå at løbe
ovenpå.
- Her møder man endnui en bandit med en MP5 og to uskyldig hospitals ansatte
(som bliver skudt).
- Det er også muligt at finde den Bandit man skød meget tidligt i spillet
(part 1 eller noget i den stil) men da jeg allerede har taget hans pistol
hjælper det ikke
- (egentlig en fejl i spillet at man starter uden våben, for man har jo fået
en pistol på det tidspunkt i historien, i en af de tidligere baner.

Nå men nu har jeg efterhånden spillet banen ret mange gange og jeg er ved at
være træt af at dø ... nogen der kan huske / hjælpe med hvad jeg skal gøre
.... hvor jeg kan finde et våben ... eller hvilken dør jeg skal ud af for at
slippe væk.

et link til en walk through ville også være rart (har selv søgt på google,
men det giver ikke ret meget brugbart)

mvh Thomas G

Fra : Mads

Dato : 19-06-04 17:28

On Sat, 19 Jun 2004 18:12:18 +0200, "Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk>
wrote:

>et link til en walk through ville også være rart (har selv søgt på google,
>men det giver ikke ret meget brugbart)

Så er du ikke stædig nok.
Jeg fandt en illustreret walkthrough på 2 minutter
http://www.pregaming.com/gameguide_maxpayne2.php?id=maxpayne2walkthroughpt1_ch1

Jeg tror dog ikke lige det er part 3, kapitel 2 du har probs med,
men det må du jo læse dig til.

mvh Mads

Fra : Thomas G

Dato : 19-06-04 19:18

> Så er du ikke stædig nok.
> Jeg fandt en illustreret walkthrough på 2 minutter

mange mange tak for hjælpen ...

stædig ... det mener jeg nu nok jeg er, men til gængæld kan det jo være at
jeg er dum

mvh Thomas G

Fra : Jasper Norman

Dato : 19-06-04 22:43

Ja, jeg kan godt huske den der bane. Pisse irriterrende. Det er bare med klø
på, du skal rigtigt nok ovenpå, og på en eller anden måde kommer du til et
sted hvor du finder en pump-gun (tror jeg).

Det var jo noget af en hjælp ik´ ?

Ellers et helt kanon spil. Kunne ikke slippe det, da jeg først var kommet i
gang. (Man bliver jo også lidt forelsket i hende der Lara, eller hvad hun nu
hedder )

/Jasper

Fra : Frost

Dato : 20-06-04 00:39

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> gang. (Man bliver jo også lidt forelsket i hende der Lara, eller hvad hun

Åbenbart ikke nok til at kunne hendes navn. ;-P

--
Frost

Fra : Thomas G

Dato : 20-06-04 11:13

> [...]
> på, du skal rigtigt nok ovenpå, og på en eller anden måde kommer du til et
> sted hvor du finder en pump-gun (tror jeg).

Jo ... men ikke rigtig sådan det forløb

Jeg løb ovenpå og ind i et kontor hvor jeg ventede til der kom en vagt der
blev skudt ... og vupi et stk pistol til rådighed.

> [...]
> gang. (Man bliver jo også lidt forelsket i hende der Lara, eller hvad hun

Hamrende fedt spil ... lidt som at læse en rigtig god bog, bare med lidt
mere action
Bare ærgeligt at det slutter så hurtigt.
Mona ... hun hedder Mona (vist nok)

hilsen Thomas G

Fra : Simon Nejmann

Dato : 20-06-04 22:12

On Sun, 20 Jun 2004 12:13:05 +0200, "Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk>
wrote:

>nu

>Mona ... hun hedder Mona (vist nok)

Mona Sax

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Jasper Norman

Dato : 20-06-04 22:49

Ahh... Ja, der er rigtigt. Mona it is

Må sgu have det fundet frem igen. Og ja, det er som om, at læse en god bog,
eller at deltage aktivt i en forrygende "Film Noir" som de så rigtigt kalder
det.

God fornøjelse

/Jasper

Fra : Fax_Modem

Dato : 20-06-04 22:53

Hel enig! Købte det for 99,- i Netto i fredags. Har gennemført det...men er
allerede gået igang igen. Det spil er simpelthen for fedt - dragende
historie, fed stemning og gameplay der holder hele vejen igennem

Glæder mig allerede til 3'eren...hvis den da nogensinde kommer

- Jesper