De nye Intel-chipset kommer nu...
Fra : tp

Dato : 19-06-04 13:46

Lige bekendtgjort - Intel 915 og 925x er på banen.

Se: http://www.vnunet.com/news/1155977.

Nu er der så ved at være gjort klar til at der ka' blive fyret op i
kraftværket... bare det så ikke bliver overophedet

/Tom

Fra : Peter VN.

Dato : 19-06-04 16:34

Ja op til 4Ghz ser det ud til. Jeg har set dem her
http://www.shg.dk/produkter/list2.asp?mode=&katid=151#542 fra ca. 14dage
siden. Det ser ud til de kommer d. 21. Gad hvide hvordan de kører iforhold
til amd64 systemerne.

Mvh Peter

Fra : Søren

Dato : 19-06-04 20:05