Konfigutations pinkode på 7610..
Fra : RBJ

Dato : 19-06-04 11:28

Hej, jeg har lige fået en Nokia 7610 og den vil jeg gerne have sat op til
wap.. Jeg har hentet en automatisk opsætning hos TDC, men når den skal
installeres beder den om konfigurationsindstillingers pinkode, men hvordan
finder jeg den? Mener ikke at kunne huske at have brugt den før..

På forhånd tak

Fra : Mathias

Dato : 19-06-04 12:12

RBJ wrote:
> [...]
> skal installeres beder den om konfigurationsindstillingers pinkode,
> men hvordan finder jeg den? Mener ikke at kunne huske at have brugt

Prøv med 1234

-Mathias

Fra : Thunder

Dato : 25-06-04 14:25

Skulle gerne stå i din manual:)

Jan Johansson

Fra : Peter

Dato : 25-06-04 17:10

"Thunder" <thunderNospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle gerne stå i din manual:)

Nej, den kode der efterspørges, stå på TDC's hjemmeside når du bestiller
opsætningen. Men jeg mener at huske at der altid er 1234, men jeg er ikke
sikker.
Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-06-04 17:41

Peter skrev:

>Nej, den kode der efterspørges, stå på TDC's hjemmeside når du bestiller
>opsætningen. Men jeg mener at huske at der altid er 1234, men jeg er ikke
>sikker.

Man får den tilsendt som sms.

PS. Klip gerne i det du svarer på, der er ingen grund til at
citere en hel masse under dit svar.
--
Knud