snyltere?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 04-05-01 22:18

Hej NG
Jeg har været så heldig at fange nogle havørreder i løbet af den sidste uge.
Samtlige har haft indvoldsorm og mindst en af dem også en anden snylter. Er
der nogen af jer, der ved noget om emnet ? Jeg vil meget gerne have nogle
links til info.

Knæk og bræk

Jesper

Fra : Jørgensen

Dato : 05-05-01 14:09

Hej Jesper!

Jeg fangede en torsk i efteråret, som også var angrebet af en slags snylter.
Det stivnede blod var fyldt med små gryn, som var en slags orme tror jeg
nok!. Jeg har heller ikke kunne får nogle svar på hvad dette var for en
slags snylter, men jeg smed fisken ud, den skulle jeg ihvertflad ikke nyde
noget af at spise!.

Mvh.

Morten

Fra : Claus

Dato : 06-05-01 12:09

Fiskeavisen havde en artikel om emnet fo max et halvt år siden.

Claus