SE-P800 Til dig ( kelds@ofir.dk ).
Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 19-06-04 00:48

Hej med dig.
Jeg kan se på det hele at du ved også noget omkring SE-P800.
Jeg har været inde i SERVICE MENUén, der står en hel masse som jeg ikke ved
noget om !.

PDA
CXC162001 R2D02 030630 11:33

R2F
CXC162002

BT
CXC12529 R5A

CDA
CDA162001/1 R5A02

Siger disse ting dig noget ????
Kan jeg se ud af dette hvor gammel min firmware er ???.
Ved du om den er opdateret, eller der er en ny
version som jeg ikke ved noget om ???.
Fortæl fortæl, jeg har ikke rigtig fundet ud af systemet i sådan en SE-P800.
Med venlig hilsen Knud Erik Kofod.

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 19-06-04 13:13

On Sat, 19 Jun 2004 01:48:05 +0200, "Knud Erik Kofod"
<knold-tot@balle-bredsten.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kan se på det hele at du ved også noget omkring SE-P800.
>Jeg har været inde i SERVICE MENUén, der står en hel masse som jeg ikke ved

Firmaware-versionerne er det tal, der er angivet med et R foran for
henholdvis PDA, Phone, Bluetooth og CDA. Så vidt jeg kan finde ud af
har du den nyeste firmware.
Når der er fire versioner skyldes det, at der er separat firmware til
både telefon, bluetooth, pda'en og CDA (som dog bliver opdateret
samtidig, hvis du går ned til en service center og får det foretaget).

CDA angiver customization version: sprogområde, hvlken type
velkomsthilsen du får, om telefonen er branded (Orange, Vodafone osv.)
osv.

Jeg ved ikke, hvordan man holder øje med, hvornår der kommer en ny
firmware (i P800s tilfælde), men prøv at læse i fora på f.eks.
www.esato.com
www.clubericsson.com
http://forum.mypdacafe.com
www.allaboutsymbian.com
www.my-symbian.com

- der kan du også finde en masse tip til din telefon.

KS