Joypad til PC, hvilket?
Fra : Michael Ravn

Dato : 18-06-04 23:38

Jeg kunne godt tænke mig et joypad/gamepad til PC, som er lavet
ligesom dem til PS2. Findes de ligeså gode til PC. Hvad kan anbefales?
Michael Ravn

Fra : Lars

Dato : 19-06-04 00:01

"Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig et joypad/gamepad til PC, som er lavet
> ligesom dem til PS2. Findes de ligeså gode til PC. Hvad kan anbefales?
> [...]

Du kan bruge et PS2 joypad til PC. Du skal bare have en USB adaptor. Bruger
det selv.

LD

Fra : Henrik

Dato : 19-06-04 01:22

"Lars" <larsdalbyNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
Du kan købe et logitech - det kan fås trådløst - det ligner meget et ps2
stik
mvh
henrik

Fra : Michael Ravn

Dato : 19-06-04 11:08

On Sat, 19 Jun 2004 02:21:47 +0200, "Henrik" <hbbHATESPAM@sport.dk>
wrote:

>"Lars" <larsdalbyNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Du kan købe et logitech - det kan fås trådløst - det ligner meget et ps2
>stik

Har du erfaringer med om det er godt? Saitek laver også nogle. Bl.a.
P2000. Nogen som har erfaringer med det? Hvad er bedst? Mest
"Playstation-feel" og mest holdbart?
Michael Ravn

Fra : Michael Ravn

Dato : 19-06-04 11:06

On Sat, 19 Jun 2004 01:01:17 +0200, "Lars"
<larsdalbyNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>"Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
>
>Du kan bruge et PS2 joypad til PC. Du skal bare have en USB adaptor. Bruger
>det selv.

Hvor kan man købe det henne. Det lyder ok.
Michael Ravn

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-06-04 10:35

Bruger

> Hvor kan man købe det henne. Det lyder ok.

jeg har købt et skillz cube connection til mit gamecube pad hos
www.gamebits.dk og der kan du osse få til et ps2 pad hvis du hellere vil
det. Det skal lige siges at ikke alle spil understøtter at bruge et joypad
fra en konsol, men de fleste nyere spil gør - jeg bruger med stor fornøjelse
mit pad til colin mcrae 4 og return of the king (som jeg ovenikøbet kan
konfigurere som hvis jeg spillede det på konsol) - hvis du osse spiller på
konsol og har pads liggende er denne mulighed bestemt den bedste imho - du
kan bruge samme pad og indstille knapperne som du kan lide dem fra dine
konsolspil - jeg ved ikke med ps2, men med mit gamecube pad er osse rumble
understøttet - nemt at installere og så vælger du bare stikket i det spil du
nu vil spille.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight