GPS tracks/ Routes
Fra : Trolden

Dato : 18-06-04 23:11

skulle der være en her i gr. som ligge inde med Waypoints eller Tracks til
balaton søen i Ungarn med afgang fra KBH. skal passe i en Garmin V.

Mv. Trolden

Fra : S.B.

Dato : 19-06-04 21:49

"Trolden" <trold23@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> skulle der være en her i gr. som ligge inde med Waypoints eller Tracks til
> balaton søen i Ungarn med afgang fra KBH. skal passe i en Garmin V.
>
> Mv. Trolden

ikke lige den vej.
Men kan du ikke bare lave dem på din PC og uploade dem, det plejer jeg at
gøre med min streetpilot V

Søren

Fra : Trolden

Dato : 20-06-04 08:47

Hmm jo jeg har selv lavet en tur,men da kortet ikke er helt op to date,
ville jeg helle have haft et track at kører efter. men det lader til at det
ikke er så nemt at finde, der kunne måske være grundlag for en Webside med
Waypoints o.s.v. til de forskellige Gps`s som er på markede.
Mv. Trolden

Fra : S.B.

Dato : 20-06-04 08:57

> [...]
> ikke er så nemt at finde, der kunne måske være grundlag for en Webside med
> Waypoints o.s.v. til de forskellige Gps`s som er på markede.

Vi kunne da deles om de 150 $ det nye koster, mit er også en version 5
Burde vel være muligt at installere det på mere end en PC

Søren

Fra : Nielsen

Dato : 20-06-04 18:59

Trolden wrote:
> Hmm jo jeg har selv lavet en tur,men da kortet ikke er helt op to
> date, ville jeg helle have haft et track at kører efter. men det
> lader til at det ikke er så nemt at finde, der kunne måske være

Efter et hurtigt check er der ikke forskel i kortene omkring balatonsøen
fra version 4 til ver. 6 ( d.v.s. der er kun de store hovedveje, ingen
detaljerede bykort.
Der er muligvis ændringer andre steder på turen

kim

Fra : Trolden

Dato : 20-06-04 21:48

Jeg er desværre også bange for at det ikke kan betale sig, at købe et nyt
kort. derfor satte jeg min lid at der var en eller flere her i gruppen som
havde kørt turen, så man evt. kunne få et
track at køre efter.

Trolden