Nokia 8310 batteri
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 18-06-04 21:33

Jeg er faldet over at der er nogle der sælger et 1000 mAh batteri til
8210/8250/8850

Passer det batteri mon også til 8310 ??

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : JMo.

Dato : 18-06-04 22:21

Søren C. Fischer wrote:

> Jeg er faldet over at der er nogle der sælger et 1000 mAh batteri til
> 8210/8250/8850
>
> Passer det batteri mon også til 8310 ??

Ja.

Fra : Oros

Dato : 19-06-04 12:14

JMo. wrote:

> Ja.

Ah-hva? Er du nu helt sikker? For sådan som jeg husker det da jeg skiftede
fra 8210 til 8310 så havde batterierne _ikke_ samme fysiske form sågar.

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 19-06-04 12:55

De mobiler du har skrevet bruger samme batteritype (BLB-2), så ja,
batterierne passer også til 8310.