Fiskevand på fyn i uge 32?
Fra : Erik

Dato : 18-06-04 19:39

Hejsa

Jeg er ved og planlægge en uge camping på fyn i uge 32. Jeg dog gerne
fiske(spin/flue) lidt (kyst,å og PT). Hvad kan i anbefale?

På forhånd tak
Erik

Fra : Thomas Nyberg

Dato : 19-06-04 23:30

Kære Erik.

Nej jeg ved intet at fiskerig på Fyn men jeg ved noget om indbrud og
kriminalitet.
er i søde ikke at skrive hvornår i er væk, da det jo kan bruges som et tegn
på hvornår jeres hus står tomt.
Erik har en hotmail og har ikke opgivet sin bopæl, derfor skriver jeg her,
men i kan søge på min e-mail og derved finde min bopæl, hvis jeg så skrev
hvornår jeg var på ferie kunne alle se at her stod et hus tomt, når naboerne
spurgte hvad i ville kunne i sige at i lige skulle ordne noget mens jeg var
på fyn, og så ville der være frit spil..............................

venligst Thomas Nyberg.

Fra : Ciccia

Dato : 23-06-04 18:42

"Thomas Nyberg" <thomas.nyberg@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Erik" <egpnewsFJERN@MIGhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det kysten der har din interesse, så er Lillebælt ret hot lige nu. Her
er for det første altid en vindretning der passer, og der er heller ikke
langt imellem pladserne. P og T er en helt anden historie på Fyn. Mit råd :
Lad være og bliv på kysten. Der er til tider masser af havørreder lige nu,
og sikkert også i uge 32. Lillebælt er næsten et put and take vand i sig
selv, og så er kvaliteten af fiskene altid i top. Ingen afbidte haler her.
God tur.