MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Q : Printer
Fra : Ukendt

Dato : 18-06-04 18:38

Hej NG.
Jeg har en Win XP med en Epson foto printer.
Når jeg laver layout i Quark typisk på Ca. 150-200 Mb
Vil windows ikke printe dem.
Hvad kan jeg gørre ?
Epson siger at jeg skal købe noget af deres software til 3500,- for at kunne
printe så store filer.
Plz. help !!!

\\Henrik

Fra : John

Dato : 18-06-04 19:58

"Henrik (6500)" <hwd AT ny-post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vil windows ikke printe dem.
> Hvad kan jeg gørre ?
> Epson siger at jeg skal købe noget af deres software til 3500,- for at

Hummm... måske forsøget værd at prøve med noget mere ram først, og billigere
:)

Mvh John

---

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-06-04 20:01

"Henrik \(6500\)" <hwd AT ny-post.dk> skrev:

>Når jeg laver layout i Quark typisk på Ca. 150-200 Mb
>Vil windows ikke printe dem.
>Hvad kan jeg gørre ?

Jeg ved det ikke, men du kunne prøve at sætte din swapfils
størrelse til noget monsterstort.

Kontrolpanel - System - Advanced - Performance [Settings]-
Advanced - Change (nederst)

Sæt mindstestørrelsen til 1 GB eller sådan noget.

--
Bertel

Fra : Jens Jensen

Dato : 18-06-04 21:18

Kan du udskrive Quark-filen i 'kladde'?

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-04 22:34

Jeg kan godt udskrive hvis jeg går i vis udskrift først og der vælger
udskriv.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 18:00

Er der ikke noget med man kan bruge noget rip software??

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-06-04 20:07

> kunne

Hvor meget ledig plads har du på C drevet ?
Det kan have noget med spool indstillingerne at gøre. Som udgangspunkt
bliver de lagt på C drevet.(fejlede printjobs ligger også der og fylder ) Du
kan ændre dette og andre printer server indstillinger ved at klikke: start -
indstillinger - printere og faxenheder og derefter højreklik på tomt område
og vælg serveregenskaber.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-04 21:24

Der er ca. 80 Gb ledig plads.