killing på besøg
Fra : Jane

Dato : 18-06-04 18:00

Jeg havde den sødeste lille sorte killing på besøg
i dag - og min kat tog det faktisk ret pænt og var
kun lige ved at lave piberenserhale men ikke noget
med at hvæse eller angribe.

Jeg er superglad for at det lader til hun ikke har
noget imod killinger, for så kan det jo være at jeg
engang kan få mig en kat nummer to når jeg får mere
plads at gøre med.

Men uhh hvor har jeg killingeabstinenser nu...

Jane
--
http://æbleskrog.dk/diary.html#ny <-- se også fotos

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 19-06-04 17:19

Bvadr! Bvadr! Bvadr! Bvadr.
Aksel

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-06-04 17:28

"Aksel Pedersen" <aksel.pe@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:cb1opq$h9p$1@news.net.uni-c.dk...
> Bvadr! Bvadr! Bvadr! Bvadr.
> Aksel

Vær nu ikke så hård ved dig selv Aksel
- så grim er du sikkert heller ikke!

Eva

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-06-04 17:32

"> Jane wrote:
> [...]

Hej Jane

Voksne katte accepterer stort set altid en killing
- ok, der kan være lidt hvæsen og mumlen i krogene, men det går hurtigt over!
Så du kan roligt anskaffe en kat mere, når du mener du har pladsen til det!
Og ja, killinger er bare så skøøønne!

mvh Eva

Fra : Jane

Dato : 19-06-04 20:55

Eva Schmidt skrev i <news:40d46a20$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Voksne katte accepterer stort set altid en killing

Jeg har været i tvivl om det ville gælde min kat hvad
de fleste normale katte gør da hun er en smule sær og
halvskør nogle gange. Men det er da rart at vide hun
ikke gik til angreb på den men opførste sig normalt.

Jane - har pladsmangel...
--
æbleskrog.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-06-04 09:14

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse news:Xns950DDF1C715F1kkgnsdlkng@62.243.74.162...

> [...]
> halvskør nogle gange. Men det er da rart at vide hun
> ikke gik til angreb på den men opførste sig normalt.

Hej Jane

Hvordan er hun sær?
Angriber hun dig eller dine gæster?
Eller fræser hun gennem lejligheden med 100 kilometer i timen?
Det sidste er meget normalt for katte
- det første er derimod ikke så godt, hvis det er tilfældet.
Men derfor kan hun altså godt blive glad for en artsfælle
- som sagt er det yderst sjældent at en voksen kat er agressiv over for en killing!

mvh Eva

Fra : Jane

Dato : 20-06-04 15:08

Eva Schmidt skrev i <news:40d546e3$0$136$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Angriber hun dig eller dine gæster?

Tja jeg har visse venner som hun angriber og gerne hvæser
af bare hun ser dem gennem vinduet fra 2. sal... eller
hører navnet... men efterhånden er hun blevet meget sødere
og nu har jeg endda et par venner som må ae hende!

Jane
--
æbleskrog.dk