MS Windows
briani 27239
InCD og flerbrugere
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 18-06-04 14:52

Jeg har to brugerkonti på min PC! Når jeg kun bruger min egen er der
ingen problemer, men når den anden benyttes samtidigt (hurtigt bruger
skift) får jeg et vindue op ved logoff eller brugerskifte, som prøver at
lukke "InCD_GUI_Mainframe", hvilket altid mislykkes og jeg er nødt til
at trykke på "End now"!

Hvorfor sker dette?

Lars

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 20-06-04 16:43

Lars Holm Thomsen skriver bl.a.:

> [...]
> brugerskifte, som prøver at lukke "InCD_GUI_Mainframe",
> hvilket altid mislykkes og jeg er nødt til at trykke på "End

Formentlig et program (InCD) der ikke opfører sig relementeret.

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk

---

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 23-06-04 10:11

On Sun, 20 Jun 2004 17:43:19 +0200, Niels P Sønderskov <nielspsonder @ skov.mail.dk>
wrote:

>Formentlig et program (InCD) der ikke opfører sig relementeret.

Tak for svaret, jeg havde først set det mu, hvilket jeg beklager!

Tror du, at det hjælper at reinstallere InCD?

Lars

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 23-06-04 21:59

Lars Holm Thomsen skriver bl.a.:

> Tror du, at det hjælper at reinstallere InCD?

Det er ikke godt at vide. Prøv at afinstallere; se om det
afhjælper problemet. Så kan du tage stilling til om du har så
meget brug for det at du vil installere igen. Måske en nyere
version har løst problemet.

--
Niels P Sønderskov
nielspsonder @ skov.mail.dk