Ny ringetone og overførsel
Fra : Mikey78

Dato : 18-06-04 14:20

Hej NG.

Da vi går meget op i hunde i vores familie, synes jeg det kunne være sjovt
at have en ringetone der lyder som en hund.
Derfor har jeg ledt lidt på nettet, og fandt da også noget.
Det lyder nøjagtigt som vores egen hund, så det var da fint nok, men jeg
ved ikke hvordan jeg skal få den overført til telefonen.

Jeg har en Sony Ericsson T310 og en IrDA-dims, så jeg burde kunne overføre
det trådløst.
Men hvordan gør jeg det egentlig, når den skal lægges ind som ringetone, og
jeg kun har den som .wav og .mp3?

Filerne er her:
http://www.thiemer.dk/download/walther.wav
http://www.thiemer.dk/download/walther.mp3

Siden jeg fandt den på kunne sende den med WAP, men jeg har ikke kunnet få
det til at virke.
Den siger "Access to requested URK is barred".
Er det bare mig der ikke har sat min telefon ordentlig op?

Mikey

Fra : MigSelv

Dato : 18-06-04 17:35

Der er flere muligheder for at få den overført.

Enten via Bluetooth.
Eller via et USB datakabel.

Hvis du gør det via Bluetooth, så kræver det at telefonen understøtter
Bluetooth.
Dernæst skal du invest. i en USB Bluetooth Dongle (koster ca. 200,- +
porto).

Skulle du ikke have Bluetooth i din T310, så kan du gøre det via et USB
datakabel. Jeg ved ikke hvad sådan et kabel koster !!

/MigSelv

Fra : Mikey78

Dato : 20-06-04 10:35

> /MigSelv

Den del har jeg styr på nu.
Trådløs forbindelse, men ingen Bluetooth.
Men hvordan får jeg lavet melodien om til et format telefonen kan klare?
Og kan melodien stadig bruges, så den lyder ligesom i originalen?

Mikey