vil gerne have deres hund
Fra : Ann Jensen

Dato : 18-06-04 14:27

Hejsa
Jeg vil høre om der en nogle som kan hjælpe mig .
mine svigerforælder hund er blevet oprereret 4 gange i det ene bagben, og nu
nener dyrlægen ikke at de kan hjælpe den mere, så den skal avlives da den
ikke har det godt, så de vil godt vide om der er nogle der hved hvor man
evt kan få brændt sin hund når den går bort. håber i kan hjælpe mig ...

Fra : Martin

Dato : 18-06-04 15:24

Hej.. Det er altid trist af ens hund skal bort..

Men når den er død, så er den død... Så hvorfor ikke give den til
dyrelæge-uddandelsen?

Jeg så i tv-avisen at de manglede døde hunde, så de kunne uddanne flere
læger..

Bare et foreslag!

Martin.

Fra : fam. Ager

Dato : 18-06-04 15:47

"Martin" <martinH@hlaug.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyrelæge-uddandelsen?
>
> Jeg så i tv-avisen at de manglede døde hunde, så de kunne uddanne flere

Jamen, det bør dyrlægen vide!!, har i spurgt?, ellers gør det!
mvh.marie.

Fra : Louise

Dato : 18-06-04 20:17

Falck har en ordning hvor de afhenter hunden og brænder den seperat
fremfor "fælles" med den sædvanlige afhentning hos dyrlægen. Desuden
findes der jo dyrekirkegårde osv. Jeg er sikker på at dyrlægen kan
være behjælpelig med at finde den rigtige løsning; de plejer både at
have brochurer og tlf nr på de omtalte.

www.malinoise.dk

Fra : Nilleslyst

Dato : 18-06-04 16:54

Hej Ann
jeg kom til at sende svaret privat til dig, så til orientering for andre i
NG vil jeg fortælle, at man kan få kremeret sine kæledyr hos Adas
Dyrehospital i Hedehusene.
Venlig hilsen
Anelise

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 18-06-04 17:36

"Ann Jensen" <xafie@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> ikke har det godt, så de vil godt vide om der er nogle der hved hvor man
> evt kan få brændt sin hund når den går bort. håber i kan hjælpe mig ...

Dyrlæge Birgit Poulsen, Slagelse.
Der har jeg selv fået kremeret hunde.

Mvh.
Lise-Lotte Gerding

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-06-04 23:37

> [...]
> ikke har det godt, så de vil godt vide om der er nogle der hved hvor man
> evt kan få brændt sin hund når den går bort. håber i kan hjælpe mig ...

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en adresse, men jeg kan huske der
skulle være en i Hobro. Så hvis du kender nogle på de kanter, ellers prøv
at ringe til en af dyrlægerne i Hobro, de ved det sikkert.

M.V.H.....Benny..

Fra : Karina

Dato : 21-06-04 14:22

Hejsa

Jeg overvejede også at få min gamle hund kremeret. Det var gennem dyrlægen.
På det tidspunkt boede jeg i Herning og hunden skulle sendes til Tåstrup så
vidt jeg husker. Det ville koste ca 1600 kr at få den kremeret og sendt den
frem og tilbage.

Venlig hilsen

Karina