Okseluftrør - sikke et hit
Fra : MGA

Dato : 18-06-04 12:59

Jeg fandt lige en pose okseluftrør (man kunne også vælge tørrede lunger) til
en tyver i den lokale Super Best og tog dem med hjem fordi jeg tænkte at de
nok var knasegode med en dejlig smag!
Sjældent har jeg set Kali være så besat af et spiseligt produkt ud over mad.
Hun ser ikke på os og reagerer ikke når jeg henvender mig til hende, hun går
med det hvis jeg nærmer mig hende - hun er helt vild med sit luftrør. Det
lugter ækelt og ser skummelt ud, men hun er en glad vuf - synes lige jeg
ville dele det med jer - kan være nogen af jeres hunde kan få ligeså stor
glæde af det

Mette

Fra : fam. Ager

Dato : 18-06-04 15:11

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville dele det med jer - kan være nogen af jeres hunde kan få ligeså stor

Ja, jeg har stået med dem ihånden et par gange, men gået med griseører i
stedet.....
Jeg har en vanskelig herre, hvad det angår, men man skulle måske prøve..,
koklove er også gode..(-:
mvh. marie.

Fra : Louise

Dato : 18-06-04 20:20

Struber er noget af det bedste og så nakkesener. Har lige været i
Holland her i maj hvor jeg købte en del røgede ben, struber og
nakkesener, for de er MEGET billigere dernede. Hundene er vilde med
dem, men desværre ligger de sidste 4 stykker og venter på at hvalpene
skal have noget godt at tygge i og så er det slut for denne gang.

www.malinoise.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 18-06-04 23:52

Okseringe, som de hedder er også MEGET MEGET MEGET populære herhjemme... vi
kan få Freja til at gøre hvad som helst, bare hun får den !! Det er et
sikkert hit..

Kh Heidi