>Hvor jeg arbejder har vi også af og til nedbrud !
>og når det SKAL være BILLIGT så er servicen også derefter og man må være parat til at
>tage det tab der evt. måtte komme
Så er spørgsmålet, om pris og kvalitet nødvendigvis følges ad. Jeg har
handlet en del hos de billige internetmæglere Stocknet og Nordnet, og
selvom sidstnævnte har haft ganske kortvarige nedbrud, har jeg
generelt været rigtig godt tilfreds.
Måske skulle vi dreje diskussion over på, hvor meget nedetid man bør
acceptere hos sin internetmægler. Jeg snakkede med en mellemleder hos
SkandiaBanken, der gentagne gange pralede med en oppetid på mere end
99 procent. Det svarer til, at man praler med, at der "kun" er tre
hele dages nedetid om året, og der skal altså noget mere oppetid til
at imponere mig. Jeg ser hellere fire-frem nitaller end de sølle to.
Hvad mener I?
Og når vi snakker pris/kvalitet: Jeg bruger SkandiaBanken til en
ratepensionsopsparing, hvor jeg gerne vil have frie hænder til at
pleje formuen (=løbende købe og sælge aktier) uden at det koster mig
en formue i kurtage og andre omkostninger. Da SkandiaBanken har
skuffet mig, vil jeg høre, hvilke gode alternativer, der er derude?
Nogle anbefalinger?
Mvh
Henrik