Tagbøjler
Fra : Steen Graversen

Dato : 18-06-04 10:13

Hejsa
Hvor køber jeg nogle tagbøjler til min Pug106? Jeg har været hos Harald
Nyborg (498 kr), men der var de sq udsolgt og hos Peugeot (669 kr) skulle de
skaffes hjem. Men er der ikke andre steder som sælger tagbøjler til billig
penge? Et Thule sæt kostede vist i omegnen af 950 kroner og det er lige i
overkanten af hvad jeg vil give.

Har I et godt fif?

Steen
PS alt udsolgt hos www.dba.dk og www.gulgratis.dk

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 18-06-04 12:00

Jeg ville prøve hos Biltema. Der købte jeg engang en - det var godt nok til
en stationcar, men den var billig.

Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-06-04 14:36

"Steen Graversen" <duerIkke@duerikke.dk> wrote in message
> [...]
> penge? Et Thule sæt kostede vist i omegnen af 950 kroner og det er lige i

Jeg har et par meget lidt brugte Thule der passer på en corolla fra '91 -
hvis du har tagrende, kan de sikkert også passe på din Pug. Du kan få dem
for 400,-

Send en mail hvis du er interesseret.

vh
Torben

Fra : TGD

Dato : 18-06-04 15:41

> [...]
> penge? Et Thule sæt kostede vist i omegnen af 950 kroner og det er lige i

Hvad med T Hansen ?

Fra : TGD

Dato : 18-06-04 15:55

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse