MS Windows
briani 27239
Windows XP prof Eng shutdown problem.
Fra : Dennis Olesen

Dato : 18-06-04 09:09

Jeg har lige købt og installeret windows XP prof eng. Jeg har følgende
problem den genstarter når jeg vil slukke den. Jeg har set mig omkring på
nette men er ikke blevet klogere håber der er nogen som kan hjælpe mig.

MVH
Dennis Olesen

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-04 11:55

>installeret windows XP prof eng. Jeg har følgende
problem den genstarter når jeg vil slukke den<

Havde det samme problem for år tilbage - men det var med den danske version
u. sp1
I mit tilfælde var problemet muse-drivere og et spørgsmål om at få hentet
sp1.
Til tider var det efter en frisk installation ikke ovennævnte men bare at
jeg kun havde reboot option START/turn off/restart

Bruger dog kun xp uk -da jeg syns den danske ver. har flest besynderlige
fejl

Ved ikke om det kan hjælpe - men du er da i det mindste ikke alene i verden
: )

Fra : Dennis Olesen

Dato : 19-06-04 10:03

Tak for svaret. Jeg har fundet fejlen det var min CF card reader som ikke
kan lide xp prof. Så jeg skal bare deaktive driveren så er der ingen
problemmer.

Måske det var en lille hjælp til andre.

MVH