MMS hos CBB ??
Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 18-06-04 07:39

Hæi folkens

Nu har jeg i 4 dage ikke kune sende MMS, er hos CBB.

Har en Nokia 5100.

Den 19/5 2004, kl. 1949 fik jeg en MMS, var hos Telmore.

Den 21/5 blev CBB kortet aktiveret.

Har ikke brugt MMS siden.

14/6
Sendte SMS for at få indstillinger, 1. gang kom de ikke, 2. gang kom de,
slukkede fonen, tændte igen, og der kom 13 SMS'er om at jeg havde en MMS på
www.mmsindbakke.dk.
Tjekkede men kunne ikke åbne dem på nettet.

15/6
Ringede til CBB.
Fik tilsendt en ny indstilling, slukkede, tændte, sendte MMS til migselv,
som han sagde. Så sagde han at der godt kunne gå lidt tid, så vi lagde på.
Der gik lang tid, ringede igen. Ny mand sagde, der er problemer med MMS i
det hele taget, kunne ikke gøre noget.

16/6
Ringede næste dag, fik fat i en pige, hun sagde at der måske kunne være
problemer med kortet og vi gik det hele igennem igen og jeg skulle bare
ringe lidt senere.
Lidt senere ringede jeg igen, fik fat i en mand der sagde at der var
problemer med MMS i det hele taget, kunne ikke gøre noget.

17/6
Ringede næste dag igen, fik fat i en mand der sagde at der var problemer med
MMS i det hele taget, kunne ikke gøre noget.
Ringede senere, fik fat i en anden mand der sagde at deres
MMS-et-eller-andet var nede, så han kunne ikke tjekke om jeg var sat op til
MMS, men det skulle jeg jo være efter hvad de andre 2 havde sagt (de to der
ikke havde sagt at der var problemer). Kunne ikke gøre noget.
Ringede senere, men MMS var nede i det hele taget, skulle ringe dagen efter.

18/6
Dagen efter er så idag og her kl. 0900 skulle jeg prøve at ringe igen, så
kunne vi se på det

MEN, er der nogen af jer der har CBB, som har haft problemer med MMS her de
sidste par dage, så jeg har lidt at sige til dem der inde ??

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 18-06-04 07:41

Host host, har også prøvet at sende til en MMS til en anden, som man jo
skal, men efter et stykke tid kommer beskeden: MMS besked kunne ikke sendes.

hamselv herfra

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 18-06-04 09:21

Sidste nyt:

Nu har de fejlmeldt den og beder en teknikker om at se på det, så får jeg
lige en mail en gang idag.
Hende her lød nu som om at det var lige noget hun havde styr på

hamselv herfra

Fra : Jean

Dato : 18-06-04 09:52

hamselv skrev:
> var hos Telmore.

Se her går det allerede galt. Forstår ikke folk gider ha' så mange problemer
med at skifte... bare for at spare et par håndører...

/ Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

PS. Skift til Telmore og få 200 kroner ekstra taletid gratis, du skal
bestille senest mandag.

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 18-06-04 12:47

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

> Se her går det allerede galt. Forstår ikke folk gider ha' så mange
problemer
> med at skifte... bare for at spare et par håndører...
>
> / Jean

hehe synes også det var lidt bedre hos Telmore, nu hvor jeg er hos CBB.

NÅ, men sådan kan det jo gå.

Sidste nyt:
Fik en mail om at nu virkede det, tænd og sluk og sørme om jeg ikke kunne
sende
Men modtage, næ næhh, det virker ikke. Får en SMS om at der er en MMS i min
MMSindbakke.dk, men hvad laver de der ??
Ringede, deres system var nede, prøv igen senere Det er da vist noget
gammel lort de har til system Comodore64 eller hvad hehe

hamselv herfra

Fra : Jean

Dato : 20-06-04 11:42

hanselv skrev:
> hehe synes også det var lidt bedre hos Telmore, nu hvor jeg er hos CBB.

Så skift da tilbage, så får du 400 kr. i taletid for 199 kr., så er den skid
slået og dit MMS virker igen. Lige nu har Telmore MMS for 1,25 kr. pr. MMS.

> Ringede, deres system var nede, prøv igen senere

Det hedder SKOD-fon.. deres system.

>Comodore64 eller hvad hehe

Ikke et ondt ord om Commadore 24....

/Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : hamselv\(dkmc\)

Dato : 20-06-04 20:10

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse en gang i tidernes morgen
> /Jean
> --
> Tjek: www.net-tjek.dk

Pludselig lidt senere om aftenen så begyndte det hele dælme at virke.

Amiga styrer.

hamselv herfra