MS Windows
briani 27239
Tomme mapper kan ikke slettes!
Fra : Frank Schou

Dato : 17-06-04 23:47

Jeg har 1 tom mappe, som igen indeholder 4 andre tomme mapper,
som jeg ikke kan få slettet fra XP-Home.

Alle mapperne er skrivebeskyttede, men det hjælper ikke at slå det fra.

Findes der et program til fjernelse af sådanne genstridige mapper?

Mvh. Frank

Fra : Søren Løbner

Dato : 17-06-04 23:58

Der kan være filer tilbage i mapperne. XP skjuler systemfiler, slå
"Vis alle filtyper" til jeg se engang til.
Og hvilke mapper drejer det sig om, for det kan jo være det er nogle
som automatisk bliver oprettet af windows, til lagring af midlertidig
data (ie. \temp\)

--
Hilsen / Regards
Søren Løbner

Fra : John

Dato : 18-06-04 00:05

"Frank Schou" <frankschouUD@msn.INVALID.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har 1 tom mappe, som igen indeholder 4 andre tomme mapper,
> som jeg ikke kan få slettet fra XP-Home.
> Alle mapperne er skrivebeskyttede, men det hjælper ikke at slå det fra.

> Mvh. Frank

Prøv om du med musen kan 'trække' mappen ud på skrivebordet, og slette den
dér. Ellers prøv at slette den i safe mode.

Mvh John

---

Fra : hcma

Dato : 18-06-04 14:13

> [...]
>
> Alle mapperne er skrivebeskyttede, men det hjælper ikke at slå det fra.
>
> Findes der et program til fjernelse af sådanne genstridige mapper?

The Killbox fra http://download.broadbandmedic.com som kan slette hele
mapper.
Vejledning her: http://home8.inet.tele.dk/fbj/TheKillBoxBrugsanvisning.htm

m v h

hc

Fra : Morten

Dato : 21-06-04 18:11

Der er et godt lille gratis program som hedder Dr Delete det kan du sikkert
finde på google
mvh
Morten